Skörd!

Idag har det faktiskt regnat lite mer än ett snabbt femminuters skyfall som häromdagen. Finemang för trädgården! 
En liten herre tyckte att det var kul att plaska runt barfota ute:


Dessutom passade jag på att skörda en liten rund squash, så jag iallafall får något innan sniglarna käkar upp allt.


Jag tror faktiskt inte att dom ska bli större än så. Men jag får väl ta och spara någon som får växa till sej ordentligt. Fast å andra sidan har jag halloweenpumpaplantor i landet också, och dom växer nästan så det syns med låååånga revor. En planta har till och med puttat omkull en majsplanta. Inga pumpor än dock, bara blommor.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ingenordningalls

En opersonligt personlig anonym öppenhjärtlig men inte utlämnande blogg om lite pyssel, tankar och annat som jag ägnar mej åt närhelst jag kommer åt.

RSS 2.0