Nytt år nya tag!!

Det var ett tag sen jag skrev nåt nu. Trädgårdsåret tog plötsligt slut och sen var det fullt upp ändå inför jul. Tyvärr hann jag inte med så mycket pyssel inför jul och nu är det mesta av pysslet bortplockat. A och jag gjorde en stooor pärlplatta med Kalle och Hobbe i julklapp till morbror/brorsan, den var ett litet helvete att stryka och för att hålla ihop den tryckte jag även dit limpapper från photopearls och limmade upp den på ett papper. Här är lite bilder över arbetets fortskridande: 

Svårt att se vad det ska bli här. Vi hade lite problem att komma fram till vilka färger vi skulle använda, eftersom vi inte hade samma nyanser som förlagan jag hittat på Pinterest.


Nu börjar man kunna ana vad det ska bli!


Kälke och Kalle klar, dags för Hobbe. 


Själva pärlplattan klar! Nu kommer den tråkiga biten.


Strykt på ena sidan.


Färdigt paket!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ingenordningalls

En opersonligt personlig anonym öppenhjärtlig men inte utlämnande blogg om lite pyssel, tankar och annat som jag ägnar mej åt närhelst jag kommer åt.

RSS 2.0